woensdag 17 april 2013

Kittens 3 dagen oud

Vandaag zijn de kittens 3 dagen oud. Yara is nog steeds een goed moedertje al is ze vannacht wel even met de kittens gaan slepen. Vanochtend heeft ze ook nog 3x een kitten versleept maar nu liggen ze alweer de hele tijd veilig in de werpkist. Van dat nachtelijke slepen wordt ik wel nerveus. Ze had ze op de koude laminaatvloer gelegd :-(  Gisteren was Yara ook wat onrustig. Heb haar vandaag dan ook zoveel mogelijk met rust gelaten. Soms even een heel kort blikje in de werpkist werpen en om te wegen maar verder ben ik uit de buurt gebleven. Moet eerlijk bekennen dat ik er de voorgaande dagen bijna niet bij weg te slaan was. Het is zo mooi om naar die ukkepukkies te kijken.

Qua groei gaat het erg wisselend. Sommige kittens zitten echt goed op een stijgende lijn maar anderen doen het wat rustiger aan. Soms lijkt het 's ochtends of ze goed gegroeid zijn maar 's avonds valt het dan weer wat tegen. Ik krijg gelukkig goede adviezen van een cattery.

Natuurlijk weer wat foto's gemaakt maar nog niet van de kittens apart. Het maakt Yara nog veel te onrustig. Ook zijn vandaag een paar foto's mislukt vandaar nu alleen deze twee foto's.

Deze foto is van gisteren
                                                                 

En deze is van vandaag. Wat ligt het toch heerlijk in mama's armen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike