zondag 28 april 2013

Kitten 1...MARA...2 weken oud

Vandaag zijn de lieve ukkepukkies al weer 2 weken oud en groeien nog steeds als kool. We vonden het nu maar eens tijd om de kittens die nog geen naam hadden een tijdelijke naam te geven. Ik ben nu zeker van het geslacht en het is ook maar niks om ze de rest van de tijd bij de kleur van het nagellakje te noemen. Ze hebben de zelfde voorletters gekregen als die van man, de twee meiden en van mezelf.
Bij de individuele foto's onthul ik de namen.

Ik heb weer mijn best gedaan om leuke foto's van ze te maken. Maar kitten nr. 3 was vandaag wel het meest fotogeniek. Op dat stoere kopje wordt je toch meteen verliefd?? Wat op de foto's niet allemaal goed naar voren komt is de cyperse strepen op hun rug. De enige die ze echt niet heeft is onze kleine Mara. Ze is niet de lichtste uit het nest maar heeft gewoon een heel fijn koppie en blijft daardoor toch de echte ukkepuk.




Mara weegt vandaag 226 gram
Vorige week woog Mara 143 gram

1 opmerking:

  1. Hoi Maaike
    Het zijn mooie duidelijke foto's en ze zijn allemaal even vertederen om te zien.
    Groet Hinke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike