woensdag 10 april 2013

Dag 62............ het is hier nog rustig

Het is hier nog steeds rustig. Yara ligt momenteel naast me bovenop het snoer van de muis. Dus dat is navigeren met het toetsenbord en de klikjes kan ik nog net doen met de muis. Af en toe krijg ik ook nog een likje van haar. Heb nu weer mooi het zicht op haar buik en zie het weer flink bewegen. Je zou zo een kijkje binnenin willen nemen. Ben vanaf nu zelf thuis dus ik ben er helemaal klaar voor. Vind het nu echt met de dag spannender worden. Mijn man denkt dat ze morgen geboren worden. We zullen zien! Ben trouwens benieuwd hoeveel kittens er volgens jullie geboren worden. Wie waagt een gokje? Zou leuk zijn als jullie even een reactie op mijn blog achterlaten. Dit doe je door onder dit berichtje op "geen opmerkingen" te klikken en dan kun je een berichtje plaatsen.

3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik denk dat het er ongeveer 3-4 kittens zijn.


    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de buik te zien denk ik 5 of 6 kittens. Ik heb zelf in het verleden een nestje gehad bij onze poes en die kreeg er vier, maar die had lang zo'n dikke buik niet.

    Groetjes Karin Akse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. minimaal 4 maar ze is wel erg dik dus misschien nog wel meer

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike