woensdag 24 april 2013

Kittens 1 week en 3 dagen oud

Vandaag even een korte update. Heb de afgelopen dagen gewerkt en na zondag nog geen tijd gehad om nieuwe foto's te maken. De ukkies groeien allemaal super goed. Het zwaarste kitten is nummer 4 met 227gr. De eersten proberen zelfs al wat op hun pootjes te staan al wiebelt het natuurlijk alle kanten uit. Zal komende dagen echt iets in de opening van de bench moeten plaatsen want ze klimmen er al bijna uit. Heb nog wel even goed naar het geslacht gekeken en ik denk dat alleen Mara (nr1) en kitten nr 5 poesjes zijn. De rest is volgens mij kater. Natuurlijk probeer ik de komende dagen weer mooie foto's van ze te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike