maandag 15 april 2013

Kittens 1 dag oud

Zo de eerste update van de kittens. Yara doet echt heel goed haar best en is een lief moedertje maar de kittens groeien nog niet allemaal goed. Dus ik ga nu wat bijvoeren. Niet te veel omdat ik natuurlijk de borstvoeding van Yara ook niet stil wil leggen en het dus ook nog niet compleet over wil nemen. Hoop gewoon dat het allemaal nog goed op gang moet komen na de keizersnee.
Hier een overzichtje.

Mara (kitten met rood vlekje op hoofd)   gister 79gr       nu 86gr
Kitten met rose op oortje                          gister 96gr      nu 101gr
Kitten met oranje                                      gister 102gr    nu 105gr
Kitten met groen op pootje                       gister 107gr     nu 107gr
Kitten met pootje voetje half wit              gister 108gr     nu 109gr
Kitten met rose pootje                              gister 109gr     nu 110gr
Timmie (het donkerste kitten)                   gister 113gr     nu 115gr

Het geslacht heb ik nog niet goed bekeken maar denk dat het katertjes zijn.








1 opmerking:

  1. Hey, ik denk ik neem maar weer eens een kijkje op je blog, zag ik meteen een foto van het nest!

    Jeetje, jij ook al pech mbt een keizersnee?? Zou er iets in de lucht hangen? Heel bijzonder dit... Maar jij hebt iets meer geluk, daadwerkelijk een nestje, en niet zomaar een nestje maar bizar groot!

    Wat gigantisch veel kittens, bijvoeren zal inderdaad wel nodig zijn. Wel heel leuk :) Ik heb er nog steeds moeite mee andere nestjes te zien, omdat ik het nog steeds ontzettend mis omdat ik het niet mee heb kunnen maken...

    En ook Yara meteen gesteriliseerd. Nala dus ook.
    Ook héél bijzonder dat ze allemaal dezelfde (niet precies natuurlijk) kleur hebben. Die met het rode vlekje moet volgens mij (als ik de genetica goed heb onthouden) een vrouwtje zijn, omdat een kater geen meerdere kleuren kan hebben (daarom zijn er geen tortie katers, over het algemeen).

    Geniet ervan he!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike