zaterdag 6 april 2013

Dag 57............ Foutje... het is al dag 58

Vandaag de kittenmelk opgehaald die ik besteld had. Heb nu echt alles in huis voor de bevalling. Toch hoop ik dat ze nog even wacht want pas vanaf dag 58 zijn de kittens beter levensvatbaar. Nou is dat wel morgen (oops dat zijn we vandaag al)  maar toch......Vanaf volgende week donderdag ben ik vrij en mogen de kittens van mij komen. Op dinsdag en woensdag heb ik speciaal oppas voor Yara. Mocht de bevalling op gang komen dan wordt ik meteen gebeld en kom ik thuis. Vind het wel steeds spannender worden.

Yara slaapt het grootste gedeelte van de dag en ligt nu af en toe ook al in de werpkist. Ze vind het erg fijn om op haar rug te liggen of op haar zij. In de werpkist heb ik al speciale matjes gelegd die goed het bloed etc. tijdens de bevalling absorberen. Daaronder ligt een op maat gemaakt heerlijk zacht fleecedekentje die voorzien is van een zachte voering. Ook ligt er een warmtematje onder zodat de kittens lekker warm blijven.

                                                                  Yara in de werpkist
                                                                 de buik van vandaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike