zondag 26 mei 2013

Kittens...bijna 6 weken oud....

Even als voorproefje van de wekelijkse individuele fotoshoot nog wat leuke foto's van de afgelopen dagen. Gisteravond heeft Mara ons erg laten schrikken. De kittens liepen los rond in de kamer en moesten voor de nacht weer de bench in. Maar toen we er 6 in hadden was Mara nergens te vinden. We hebben in alle hoeken gekeken, onder de kasten en bank, achter de gordijnen, boven, in de gang en zelfs de plinten van de keuken er voor weg gehaald. Nou nergens te vinden. Tonny was zelfs bang dat Mara in de houtkachel was gekropen. Nou toen had ik het natuurlijk helemaal niet meer. Ik had al in de laden gekeken die we onder de bank hebben maar daar lag ze ook niet in. Na 3 kwartier zoeken toch maar de laden helemaal uit de bank halen en ja hoor ze lag tussen twee laden in op een plintje lekker te slapen. PFFFFFF wat waren we blij dat we haar gevonden hadden. Kijkt ze je ook nog zo onschuldig aan en dat boefje mag dan ook nog bij ons blijven wonen......................

gezellig samen om de nieuwe voerbak

bij tante Dunya ligt het ook heel gezellig en lekker warm voor de kachel

Timmie op de stoel

even een potje stoeien

1 opmerking:

  1. Haha, dat maak je volgens mij vaker mee met een nest kittens, altijd wel eentje die zich op een gekke plek verstopt :D Leuke foto's! Timmie is een echte Timmie haha, leuk beestje :D Ze zijn nog niet zo zwaar valt me op, meeste kittens van die leeftijd zijn toch net effe wat zwaarder. Rambo weegt alweer 1200g, maar die is natuurlijk paar weekjes ouder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike