zaterdag 4 mei 2013

Kittens...2 weken en 6 dagen oud...

Zo het is weer hoognodig tijd voor een update. Deze keer wat later dan dat jullie gewent zijn. Het komt door de drukke dagen van Koninginnedag, de verjaardag van mijn dochter en ben zelf ook snotje verkouden dus heb niet zo veel puf. De kittens worden met de dag actiever. Lilly en Rocky zijn de rest telkens een klein stapje voor. Ze beginnen nu ook echt al met elkaar te spelen en beginnen de hele bench door te lopen. Ook vinden ze het al leuk om zelf in de doos te gaan die voor de bench staat en dan weer terug klauteren. Ze worden ook al nieuwsgierig naar wat zich daar buiten bevind

                                           Even een potje stoeien. STOP ik geef me over!!!                                        


Rocky

Lilly


Lana

Rocky geeft me een vette knipoog

Kusje erop??

Filmpje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike