maandag 25 maart 2013

Dag 46

Vandaag zitten we al weer op dag 46. Madam groeit nog als kool en slaapt vooral heel veel. Haar favoriete slaap plekje is momenteel de eettafel. Ze wil ook niet meer met Dunya spelen. Merk nu al dat ze wat moeite krijgt om haar achterste goed te wassen. Dus maar ff met een doekje er achter aan. Gelukkig laat ze dat goed toe. Ze vind het ook heerlijk als ik over haar buik aai. Als het goed is zou ik zo rond dag 50 ook de kittens moeten kunnen voelen bewegen. Kan niet wachten! Lijkt me echt heel bijzonder.

Deze foto is genomen op 22 maart (dag 43). Even lekker relaxen in het zonnetje.

Vandaag was ik druk bezig om de was op te vouwen toen ze een jump in de wastas deed en daar lekker ging slapen. Ze heeft er een paar uur in gelegen. Dunya kwam natuurlijk even polshoogte nemen en 
spong er ook even in maar die was er snel weer uit. Daarna nog een paar speelse aanvallen op de tas van buiten af maar Yara gaf geen krimp. Heerlijk toch om zo in een tas te liggen..............




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike