zaterdag 30 maart 2013

Alweer dag 51

Vandaag zitten we alweer op dag 51. Yara wordt nu echt lui. Ze staat nog op om te eten en te drinken en om naar de kattenbak te gaan maar dan houdt het ook wel op. Het haar op Yara haar buik wordt nu bijna met de dag dunner. Niks geen lekker wollig vachtje meer daar.

Vandaag alvast een klein flesje gekocht voor het geval we de kittens met de fles moeten gaan groot brengen of bij moeten voeren en de kittenmelk besteld. Ik wilde natuurlijk weer kittenmelk van een merk wat weer niet op voorraad was. Volgens de fabrikant moest de dierenwinkel het in zijn assortiment hebben maar dus niet........ Gelukkig was het wel te bestellen.



Gisteren ook nog een mooie grote doos uit de winkel meegenomen als kraamdoos. De doos valt goed in de smaak want ze was er gisteren en vandaag niet uit weg te slaan. We hopen echter dat ze wil bevallen in de werpkist die mijn man gemaakt heeft. Vandaag was hij nog druk bezig met de laatste afwerking van de werpkist. Dat vond Dunya weer erg interessant. We hebben haar er tig keer uitgezet maar ze bleef maar terug komen. Dunya moet echter nog minimaal een half jaar wachten voordat ze eventueel kittens mag krijgen. Maar zo te zien kan ze al niet wachten ;-)


Komende week plaats ik nog even een foto van de werpkist in zijn geheel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike