vrijdag 8 maart 2013

Dag 29 Yara is drachtig!

Mijn laatste berichtje is al weer van even geleden maar de komende tijd zal ik zeker weer meer bloggen. Een weekje geleden begon ik al te vermoedden dat Yara nu wel echt drachtig is. Haar tepeltjes zijn nu echt knal roze en worden al groter (heel groot verschil met de vorige dekking). Bovendien is ze nu ook al 400gr gegroeid en je voelt echt al een echt hard, bol buikje. Dus het is nu echt wel zeker. Merk nog wel aan mezelf dat ik nu niet heel enthousiast durf te zijn omdat ik de dat bij de eerste dekking wel was en ze toen toch niet drachtig bleek te zijn. Stiekem denk ik als ik nu niet al te enthousiast ben dan gaat het vast verder goed. Als alles goed gaat dan verwacht ze rond 13 april kittens. Mijn man is al druk bezig met het verder af maken van de werpkist. Heb al een mooie roze fleecedeken gekocht om leuke kleedjes voor in de werpkist te maken.

Deze foto heb ik vandaag gemaakt. Als je goed kijkt (klik op foto om te vergroten) zie je zelfs een van de tepeltjes.

En deze foto is van 30 januari. Toch wel duidelijk verschil te zien.

1 opmerking:

  1. Grappig om haar zo te zien liggen, Nala ligt er ook alleen maar zo bij op het moment!
    Groetjes Madelief (v. nalaskittens.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike