donderdag 20 december 2012

Yara is uit logeren

Ik had eerst eigenlijk nog een ander berichtje willen plaatsen maar het gaat toch wat sneller dan verwacht. Dus dit wordt even 2 in 1. Op 6 december hebben we Yara laten testen op fiv/felv omdat we wel graag een nestje van haar willen. De uitslag was negatief (dus gunstig). Een paar maanden geleden heb ik al een cattery gevonden met een hele mooie dekkater. Het is de dekkater Odin van cattery Juroja. Een hele mooi grote, rode maine coon kater (foto volgt nog). Dinsdag dachten de kids dat Yara wat krols was maar ik merkte 's avonds niks aan haar. Maar woensdag was ze flink krols dus hebben we haar vanavond (donderdag) uit logeren gebracht. Aan de ene kant zit je er op te wachten tot ze weer krols is maar nu het zover is gaat het toch wel ineens snel en is het zo vreemd. We hebben haar met een heel goed gevoel achter gelaten maar het is wel een onwennig gevoel als je weer naar huis rijdt zonder haar mee terug te nemen. Zelfs Dunya (onze maine coon) is een beetje onwennig. Maandagmiddag mogen we haar weer ophalen. Ben zo benieuwd hoe het gaat!

Dit is onze prinses Dunya.
geboren 24-3-2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje op mijn blog achterlaat.
Groetjes,
Maaike